Thursday, July 21, 2011

My Dream Carsss~

Salam semua.
Harini, tika ini, aku tgh meroyan sorang2 nak keta.. Gila kan. Sungguh weh aku nak keta. Siap survey lagi jenih2 keta yg sedondon dgn aku. So today, now, meh kita besembang pasai keta idaman hokeh.
Mau tau keta apa yg aku nak ? Mari2 lihat sini ya.. Marimar marimar~


First Car
Ladies and gentleman, here, 


BMW 320i.. 
Heh~ This is my first dream car.
Cmna ? Ok ?
Mai kita bekenalan dgn dia okey.
Wheels :: 17-inch style 338 V-spoke light alloy.
For Executive Edition :: sports leather steering wheel, black high-gloss interior trim, full electric seat adjustment and doorsill trim sporting the Edition logo.
For Sport :: customised M Sport and M Aerodynamics package, which includes the M Sport suspension, 17-inch style 194M double-spoke M light alloy wheels and BMW Individual High Gloss Shadow Line window frames.
Price :: for Executive Edition, RM 241,800. for Sport, RM 253,800.

Second Car
Wait, we have some more dear guests,

Honda Accord
Asal nmpk keta ni ja mst aku tebeliak + tenganga sbb aku nk sgt keta nih.
Price :: RM 113,800.

Third Car
Ada lagi nih !

Mini-Copper Camden
yg ni aku x pasti harga berapa nah. Sori sori.
Tp yg pstinya mahai lg dr Accord..
Putih tu aku pny, cekelat tu laki aku pny.. :)

Ok setel !

Aku tau la mmg aku x kan dpt keta2 nih skrg. Even nak beli keta menan pn mintak duit kt ayah ! Tp apa salahnya kita berangan kan. Starting from berangan then maybe it can be true someday.  Kan kan kan ? So, makanya, kita kena la belajaq.. Hurm itulah sumber utamanya kalau nk keta2 hebad beginih.. Ya anak2 murid sekalian, marilah kita belajar besungguh2. 



1 comment: