Thursday, July 14, 2011

Home Sweet Home

Salam semua :)




Kalau hgpa smua tgk gmbaq ni pun dh taw kan yg aku akan beceritera pasai rumah. Kankan ? Bijak hgpa smua. Actually, aku x sabaq nak balik rumah. Yeay~~ Esok hari Jumaat, then lusa hari Sabtu. HeE~ Maka hari itulah aku akan balik rumah. Lama dh aku x balik Selama. Rindu gila habaq hgpa. Rindu kat mak aku, ayah aku, adek bradek aku, jiran2 aku, kawan2 aku hat kt rumah nun.Asalnya aku nak balik hari esok, Jumaat, tp pak aku lak suro aku balik hari Sabtu sebab depa ada kenduri kat Ipoh. So alang2 aku balik, baik balik hari Sabtu then p makan kenduri teghuih. Bijak kan perancangan aku ? HEH~


Ok, baiklah. Sebenaqnya itu dr segi keseronokan bila dapat cuti. Skrg nih meh kita beceritera pasai apa aku akan buat masa cuti n apakah bala yg akn aku trima slps cuti. Mari kita sama2 renungkan ya.


Masa Cuti
1) kena study FAR, AIS, MAF, LAW.
2) kena buat assignment LAW, CTU, BEL.
3) bukak internet, yg pasti bukan bkak FB or BLOG ! utk search article for BEL.
4) kena revise balik apa yg dh blaja dlm FAR sbb x faham pn slama ni.
5) kena baca MKT sebab dh 3 minggu lecturer x masuk. So byk syllabus tinggai.
6) kena search pasai masjid2 kat Mesia.
7) kena search pasai azan n muazzin.
8) pass.
9) pass.
10) pass.
aku rasa dh tadak kot.
howkeh, slps cuti.. Bala apakah ?


1) test AIS, FAR, MAF, LAW.
2) presentation LAW, CTU.
3) kena tnjuk kat madam keja BEL.
4) FAR bila2 masa ja madam blh buat km smua sakit jantung dgn buat kuiz secara mengejut.
5) MKT pn sama ja. Lecturer ni angin kuiz yg x menentu.
6) ni rilek siket kot sbb kna submit after raya.. heE~
7) ni pn sama jek..
8) bejaga jaga
9) bejaga jaga
10)bejaga jaga


An Action Speaks Louder Than Words. 
The End...

No comments:

Post a Comment