Monday, July 11, 2011

Football Match Live :)

Assalamualaikum !
Hee~ Ni post ke2 setelah sekian lama x mengepost. Ok cpt2 back to topic. Semalam, semua student Puncak Perdana + Puncak Alam dtg UiTM Shah Alam. Utk apakah ? Sbb nk p tgk football match final antara UiTM dgn Kolej Komuniti Kedah.Final Liga Sukan IPTA. Nak tau dak, gila byk ah bas yg mai amek km, sbbnya almost smua student puncak pegi, so byk la bas kn.. Haiyak~ Yg bangganya, bas2 km kne eskot ngn polis. Hik. Bangga jak bila polis block jln bg bas2 km jln. Hee bangga bangga.

Bola stat mlm, dlm pkul 9. So ptg tu ada senam robik. Best ah.. hee aku nih bab menggedik2 suka la na. Haha.. Siap nari2 lagu hindustan lg woh. Dinner km, KFC sponsoq. TQ very much KFC ! :)
So bila dh pukui 9, masuk la stadium. Stadium UITM la tpnya. First time tgk bola live habaq hgpa.. Supa jakun pun ada gak. Hik. Siap dgn beli bnda tiup2 lg (x tau nama, blh emegin dak ? haha) nk bg riuh.. Jakun kan.. Haha.
To be short, last2 bola end dgn 0-0. Buat penat + sakit tekak aku ja dok bg semangat kt depa tau dak. So penentunya, penalti la. Uitm 5, KKK Kedah 4. So hgpa tau la kan sapa menang. Gila seronok ah aku. Siap tebangkit dr tmpt duduk lg uh. ;P Hah, lagi satu, match ni live kat Astro Arena woh. haha mcm la muka aku masuk kan.

Esok pulak,seawai pukoi 5.30 pagi dh kena bangun. :( Kena p induk lg. Kali ni ada conference lak.. Malaih weh~~

Baiklah,setakat itulah saja murid2 cerita sy ya. Saja ja nk habaq kat hgpa aku p tgk bola. Kalau x suka suda, ni belok aku bkn belok hg kan.. Hee~~ Oklah, love u :)


hik! posing before bola stat 

yah.. ahlil2 puncak perdana bersama2 abg2 hero !

No comments:

Post a Comment