Friday, July 8, 2011

Hello Strangers.. Two thumbs up ! :)

Salam :)
Dah lama gila aku x post any entry kat belok aku nih.. Bz la kot.. haha.. *menipu~~ Actually sakit malas post aku datang balik. Yala, dengan dah masuk kolejnya lagi, pastu homework betimbun-timbun, assignment lagi, nak main lagi. hik~

Harini aku nak promote sikit satu cita, tajuk dia Hello Strangers :)
Syiok gila cita nih.. Meh aku cita serba sikit sinopsis nah..

Cita dia pasai 2 org Thailand, pegi Korea.
C perempuan tu pegi Korea sbb dia taksub sgt dgn drama2 Korea (same goes to me, ahak) + nak pegi undangan membe Korean dia kawen.
Then, yg lelaki tu plak, mcm tadak sbb kenapa dia p Korea, or maybe sbb dia dh jnji ngn makwe dia, sama2 nk pegi Korea tp makwe dia x pegi pun, so tegagau la dia sorg kat Korea.
Kebetulan depa bedua jumpa, so memandangkan laki ni x tau apa2 kat Korea nuh, even speaking pun x blh, so laki tu pun decide nak ikut prmpuan tu p mana2 ja.
At first prempuan tu rsa cm annoying la jugak ngn laki tu, tp disebabkan depa satu negara so dia tlg la jgk.
So, hangpa tau2 la kan apa jadi lps tu. Mst la suka menyukai wujud sesama mereka kan.. 
Maleh la nak cita pjg, sbb aku nak cita pun x reti.. hee~

Tapi aku suka sgt jalan cerita dia (skema siket ok). Mak aku mst tebatuk + gelak guling2 bila tau aku tgk crita Thailand, hahah, sebab slama ni aku asek layan Korea jah. Bukan pa, dah la buat kat Korea, then byk la jugak tunjuk tmpat2 pengambaran crita2 Korea. Lagi la menambahkan keinginan aku nak p sana.. hoho~ So aku suggestkan hangpa smua tgk la crita nih.. PLUS,,, aku rasa hero dia sgt la charming.. hahahah...

Tadaa~ Ni la Hello Stranger :) Depa x penah bgtw nama sebenaq depa, just nickname, laki tu Darng (puppy), prmpuan tu yg kasik nama tu, prempuan tu lak, May. laki tu kasik...

 Hah see see, kemaruk sungguh prempuan ni ngn Bae Yong Jun.. Pelik ja laki tu.

Tengteng~ Ni la hero movie nih.. Nama dia, Chantavit Dhanasevi.. Secara officialnya dia la pakwe Thailand aku.. haha~ P/S :: stiap negara mst ada pakwe aku oke~

No comments:

Post a Comment