Saturday, March 5, 2011

:: Misi pembasmian kuman ::

Assalamualaikum semua ! :) heE~
todey is saturday .. nothing fun happened todey . housemate aku pon ada 4 kerat je sekarang ni .. 4 kerat tu temasok aku la tu .. ngeih3~ lagi 4 kerat pulang ! haisy rindu rumah la .. tapi InsyaAllah kalau tadak papa next week , aku pon bakal pulang ke Selama , Peyrock ! yeyyeah!!! memandangkan tadak sapa kat rumah ni , so aku mary pon mula la dibelenggu perasaan bosan + boring yang melampau ... tapi memang bosan pon . kalo tak mary ajak aku pegi mandi sungai kat Bukit ............... AHHA AKU TAK ENGAT NAMA TEMPAT TU !! hee~
so , pada hari yang penoh dengan kebosanan ni , aku pon amek keputusan untok buat misi pembasmian kuman . so , pada awal2 pagi tadi lps je bgun tido, (actually dah nk dekat tengah hari la :)) , aku pon bawak kluar semua barang yang ada kat ats lntai bilik aku ni , n aku sapu lantai . PERGH ! rambut segumpal aku dapat weh ! leh buat rmbut plsu dah :) then , aku pon dengan rela hatinya , mop la lantai yang aku rasa x penah kena mop nih .. then , ching !!! rasa bahagia jek bila lantai besinar2 sampai leh wat cermin ah. hee~ hiperbola :)
tak caya ?!?!

see c see !! nur pon terpancar dengan megahnya :)

lepas tu , setel mop lantai , giliran katil aku lak. arini aku tuka cadar ! yeay ! hahah macam x pena tuka je kan.. nak tgk cada aku x? mesti kena tgk!

TADA !!! minggu ni tema cada aku numbo2.. kenapa numbo ?? sebab suka hati saya la ! :)

lepas katil , apa ya tuan2 dan puan2 ??? ya semestinya loker aku yang mesti selalu kena kemas.. kalo dak, mak mentua tak suka. heE~~ :D tapi walaupon dah kemas, aku still x suka cara pengkemasan aku.. hahahaha.. tatau la kenapa. kalo kakak aku tgk dia still kata besepah lagi.. tapi bagi aku, dah kira superb ah ni... 

apa pandangan mak2 mentua di luar sana?? tetarek??

next, tibalah saat yang ditunggu2 .. setelah semua kuman dalam bilik berjaya dihapuskan, so pakaian2 yang terlekat dgn kuman pon mestila kena dinyahtoksikkan.. 

tengok, sampai 2 bakul baju2 aku.. heE~ actually ni seminggu pny stok. :) ditambah lagi dengan cada, simut busuk aku, n  Mr. Blanket BearBeet aku lagi.. actual time, 50 minutes! size plak XL.. ahha macam x biasa jek :)

dengan ini, matila kuman2 yang dok jadi penginap tak rasmi kat bilik + baju + cada + simut aku. :) mission succeeded !! tahniah to Nadhirah Nasrudin Comel !! (sori la comel tu wajib letak, ngeih3~ :P)  so, my last job for todey is,,
blogging !! 

TADDA !!! gamba ni masa sejam yg lalu :)

okla, tu je pon yg aku nak bebel kat sini... homework still x buat lagi. test plak betimbun2 next week.. pray for me ya guys !!! hoping to become the next Donald Trump.. hEE~~~ :)

babai semua :*
Assalamualaikum :) 

No comments:

Post a Comment