Sunday, March 20, 2011

:: jalanjalanjalan ::

Assalamualaikum :)
smlm ak ngn housemate pegi Sunway :) kami p sebab nak maen ice skate. aim aku, nak gelak sakan sebab nak lupakan result test aku yang terok. hahahaha
happening sangat ah semalam n harini. saya suka.


mula2 sampai Sunway, benda selalu kami buat x lain x bukan, p cari tmpat mkn. sokmo gutuh. p la mana pun. so kami decide nk mkn kat ayam penyet. :) sedap la jgk.. mmg ayam tu kena penyet ah..
then, kami p shopin mopin. barang yang aku plg nk beli, jam kaler merah. tamau kaler laen.. mazy ngn mylia kasot, a'a slua. pueh aku jln merata,x jmpk jgk jam kaler merah hat aku bekenan :( then smpai la kat 1 kedai ni,paten jam dia sebijik ngn yg aku nak. tp tadak kaler merah. mmg x bejodo la aku ngn mera. wanna c ?


saya nak kaler merah jugak :(


then,masa yg ditunggu2 pon sudah tiba.. kini tibalah saat kami semua nak p maen ais sket. tatau nk kata la masa maen ni, aku rasa aku la yg plg pro kot. org len suma men secara solo, tp aku men secara duo ngn a'a.. hahahahaha. takot gila weh! 5 minit ja aku ngn a'a lps tangan pstu x sanggop dh.. org pndang supa km ni kapel songsang ja. hahahaha. mmg sweet ah ak ngn a'a. 

sewit bukan ? muka profesional betul :)

mmg sronok ah maen ice skate nih. blh kata denga sora ak ngn a'a ja.. jln sikit jerit.. hahahahaha sumpah lawak! aku ada la sikit lg nk jtuh, tp dgn unvoluntarynya ak p angkat kaki,stabil terus.. hahahahaah propropro.. saket tekak woh maen ice skate ni.. ta caya p try :) hah lg satu kejayaan kami bedua, org len yg lg pro pon jtuh.. kami?? sikit pon x jato wooo.. ceyh blagak suda. km stable sbb pegang dinding.. hahahahahaahahahah. cyud lencun sbb byk jato.. haha lawaklawak.. mmg nk kelua la anak tekak aku sbb dok gelak + jerit.. kaki sikit pon x sakit.. mazy melecet siyap.. skali lagi aku ngn a'a gak yg steady..hohoh. da la, aku x larat gelak dah.. taip sikit nak gelak sbb pk apa la aku dh buat semalam. seb bek la org x knai aku.. kalau rakam aksi ak mmg blh menang funniest video ah.. a'a lagi lawak, dia ckp kalau dia jato, dia x reti bangun dah. dia akan ngesot smpai kelua.. haha lagi malu! seb bek la x jatoh no.... kui 8mlm baru km brenti maen. yg psti aku ngn a'a la klua dulu. serik weh! :) 

then,kami p mkn kt pizza n terus pulang.. dekat pukoi 10lbh jgk la smpai pkns.. tu pun bas nk masok puncak perdana dh tadak. so mazy pon kol la kakak dy mntak tlg amek.. tp kami x tido puncak. heE~ km smua tido uma kakak mazt.. byk2 trima kaseh la kat kakak mazy ngn membe2 dia.. kalo dak merempat la km smlm.. 

pagi2 tadi km pon siap la nk balik pncak. masa dok tunggu bas nuh,aku jmpk susu ngn wani. depa pon nk balik pncak lepaih p tgk super junior. sedeh ja aku x dpt p.. susu ngn wani dok tepekik telolong kat stadium nuh, aku lak tepekik pekik kt ice skate..haha.. x saba nk p tgk gmba abg Kyuhyun aku..hEE~ thanks to wani ngn susu sbb tlg belikan aku baju suju. thn dpn aku nk p SJ SHOW 4. walau apa pon belaku. heE~


tada!!!! hee~ 

hah buat reminder siyap !


muka letih~

okla lapaq suda.. tangan dok ketaq nih sbb x mkn apa2 lg nih.. harini kami semua sep duet sbb byk dh kluaq duet smlm..hohohohho
bababai :*
salam~



3 comments:

  1. wohooo.. ais seket.. best ek main ice skate?
    bile nak ajak ni? tengah tunggu invited nak men skate ice. huuu...
    :)

    ReplyDelete
  2. ehem2.. nnt saya aja kamu ya.. hhahaha aja cmna nak jln pegang dinding.. hahaha

    ReplyDelete
  3. hahaha.. jalan pegang dinding je?
    kalau takde dinding, pegang jalan. hehe

    ReplyDelete