Monday, February 28, 2011

:: KPop Maniac ::

Assalamualaikum ...

Sebelum aku cita benda yang seronok campo x tak seronok , 
meh aku cita pasai wiken aku ...
Mawu taw ??
Sebenaqnya tadak apa yang bes pon pasai wiken aku aritu .
Cuma aku nak cita yang aku x brcuti sebab aku ada common test Far dengan Maf ...
Sangat gila susah la weyh !!!
punya la aku tak tidoq bapa malam sebab benda 2 subjek nih ,
taleh jugak aku jawab !
sedey gaban weh ... 
aku bajet cam senang tapi ....
ok proceed !

AHAHAHAHA
yg pasai wiken tu saja ja wt wommap ..
huu~~
arinikan , hari Senin besamaan 28 Feb 2011 ,
Yusry KRU masok mengajaq kat U aku ..
wahahahaha
tadi aku nampak dia tengah dok mengajaq kat student TEKA
kelas dia belakang siket dari kelas aku ja ..
hari ni dia pakai topi n jaket ..
hahah
bila dikenang kembali peristiwa usha2 dia tadi kan ,
cam bengong jek ..
hahaha
malu pon ada 
ngeh~
clasmate aku punya la dok jerit mcm jmpk hantu ..
haha
HANTU YUSRY :)
ok proceed lagi !

hahaha saja letak gambaq dia :)

hah ,
ni cita sedey lak ..
kan SUPER JUNIOR nak wat konsert kat Mesia kan kan kan ,
aku nak p ,
tapi taleh :(
frust sangat :(
lebih dari frust org putus chenta wooh
aku nak jmpa pakwe2 comey aku :(
nak nak lak KYUHYUN ...
aku suka gila kat dia walaupon dia x kenai aku ..
wahahahahah
sedey ni sedey !!!
yg buat aku lg saket aty campo sedey ,
clasmate aku sempat beli tiket !
susu , syiken ngn wani ..
jeles la wey !
syiken p ngn mak dia ...
kalo la mak aku sepoting cm mak dia ,
suka sangat !!!
susu lak p ngn kawan dia 
wani ngn adek dia ..
hadoi , tapala ..
betoi gak kata AinBaek merangkap ustazah ekspres tadi masa aku mesej dia
kenapa kalau tinggai semayang kita tak nangeh bagai ,
kalo x dapat p konsert , rasa cam nak taleh idop ..
betoi gak kan ???
tapala bukan rezeki aku kot nak p sekarang ni .
aku kena blajaq dulu , bila dah banyak duit ,
Korea pon aku leh p la !!!!
(sedapkan aty) hahaahah
okla nak bukak posa ..

 MY SUPER JUNIOR !!!

 ni la buah hati pengarang jantung aku .. wahahahaha

 ni plak kyuhyun ngn madu dia . hahahaha . siwon pon aku suka !

ni masa my dear KyuHyun eksiden ...
ambek berat kan aku ni :)

 ok , babai smua ... mmmuaaahh :*

No comments:

Post a Comment