Saturday, March 12, 2011

:: Happy Birthday Dear :) ::

Assalamualaikum :)
 selamat hari jadi semua !! hEE~ bak kata cekgu aku masa form 3 dulu nuh , tiap2 hari hari jadi kita . so , mulakan hari anda dengan wish birthday kat kawan ukE~ :)
todey , saya nak becerita tentang hari jadi saya yang dah pon belalu nun . tiba2 aku nak teringat pasai besday aku masa aku form 5 . time tu aku kat asrama kat IGOP nun , mula2 kononnya cik titi sahabat sekelas n sedorm aku ni nak mengadu la konon kan pasai kisah sedeh dia .. so aku pon dengan sepenoh jiwa dan raga seiklas haty la nak dengaq kan . okla . dia ajak aku p lepak kat tempat yang kami slalu lepak kalo kt asrama .. x laen x bukan kat tmpat mesin basoh .. dengan x menyempat aku nak pakai kasot , terus dia tarik aku . :) then utk 3 minit yg petama tu , dia blakon bagai r . siyap buat muka nak nangeh dah . jahat dikau ti ! pastu dengan x semena mena ada ayaq tumpah atas aku . rupanya tu suma keja dormmate aku . epi , eno , ecah , kam , zahid , pp , shira , zoro .. SAYANG DEPA WEH !! lepaih ayaq depa balun bedak lak . memang dah macam zombi ah malam tu .. BUT I REALLY MISS THOSE TIME ! hahaha tiba2 malam ni suasana betukaq jadi suasana balada :) memang x tidoq la kami semua malam tu .. ada lagi , depa baling ayaq kot atas lak .. kuyop + sejuk + teketaq aku malam tu ! then , kami pon mandi la sedorm . ahak~ mesti agpa suma ta pena buat kan ??? heE~ 
actually , setori ni tiba2 telintas kat kepala aku . so aku pon mengetaip la dengan riangnya :)
so , sekarang umo ak dah pon 19 taon :) maken meningkat dah no . tapi badan dok KENIT gu ni gak . kenit , nickname aku kat dorm :)




hah !! on my 19th birthday ! da present :)


ehee~ kasot tu , mak aku beli :) kotak brooch ngn beg jalo2 tu , ainbaek bagi :)
keychain bear tu , maziah bagi :) beg oren tu , a'a bagi :)
SUKA SEMUA :)

HEe~ i like this ! actually cekelat ni kawan adek aku bagi . zaty nama dia . buat sendiri uke.
makasi zaty .. sayangg zaty :) tapi sayang , hadiah tu aku dapat hari ni , tapi aku x balik rumah :( so hadiah ni tunggu kena makan ngn adek beradek ak jek :(

n ada lagi hadiah yang aku x sempat tangkap .
selendang , special from cyud .. cantek :)
cekelat vorchee *x reti eja :) from fazana :)

yang paling aku teharu , ayah mak aku kol malam tu just to wish my birthday :) 
DIRAH SAYANG MAK AYAH :)

okla , mata minta ditutup :) very sleeping todey
good night dears :)
mmmmmmuuuuaahh :*

3 comments:

  1. dah lepas ek hari lahir?
    takpe, nak wish jugak..
    selamat hari lahir, semoga hidup sentiasa dilimpahkan rezeki, dipanjangkan umur dan sentiasa dirahmati Allah. Amin ~

    ReplyDelete
  2. amin... tq2 :) bulan 2 aritu .. heE~ x malu nk bgtw :)

    ReplyDelete
  3. indahnye kngn zmn sekolah kn...
    hehehe

    happy belated birthday ^_^

    follow ur blog ;P

    ReplyDelete