Sunday, February 20, 2011

:: AHHA MENJADI SUDA ! ::

Assalamualaikum ... :)
Selamat pagi campo tengaari semua ...
HAHAHAHAAHAHAHAHA
*gelak ramairamairamai 
las2 bejaya jugek aku wat belok baru ...
HAHA
nak tau dak pasaipa ngn belok lama aku ?
sebab dia degey tamau dengaq cakap aku
punyala aku edit macam2 bagi cantek la konon kan
(pastu lak dgn bantuan ainbaek) *makasi ein :)
belok aku tu tamau jugak befungsi ngn baek 
saket haty sgt dh ..
las2 aku break ngn dia,
aku kapel ngn belok baru.
baru padan muka ang belok oi .
HAHA
okla sebenaqnya saja ja nak baru ada entry dalam belok nih .
sat g nampak sgt macam baru buat kan .
tadak papa pon .
kankankan ..
okey lah ...
keja FAR + ECO aku dok belambak lambak lagi nuh ..
ok babai belok ! muuuahh :* 
:) setuju dak ?


belok is where we meet :) SETUJU DAK ?!!??!

2 comments: