Sunday, February 20, 2011

:: 59 Peratus Siyap ! :)::

Assalamualaikum :)
ngeh ngeh~
utk kali kedua entry dalam belok nih ..
HAHA
bila pk2 balek an , cam bengong jek aku dok pulun dok menghiaih belok ni lawa2 .
padahai keja aku yg patot kena siyapkan x siyap2 jugek .
HAHAHAHA
bukan pa , dah tengah ada mood membelok ni baek la aku setel kan terus aktiviti menghias kankan ..
first of all ,
thanks to mr. KSP yg dah add aku dalam Blogger Perak :)
ngehngehngeh..
ni satu sebab aku rasa mood belok terus membuak2
secondly , thanks to cik EH yg dah pon approve aku dalam fb ..
lepas ni buley la ajaq aku pasai belok key :)
thirdly , spesial thanks to my lobly pren . cik ainbaek :)
sebab dia la belok aku ada rupa walaupon x seberapa lawa cam aku kan .
HAHAH
*ni belok aku so suka hati aku la nak perasan ukE :)
tima kaseh banyak2 kat depa ...
sebagai penghargaan , trima la hadiah x seberapa ni key .
NAH :)


hat ni utk mr. KSP sebab kaki dia kena operate .. ahha .. pilih2 na mr. KSP :)

hat ni lak utk cik EH .. mintak tlg ajaqkan pasai belok keyh :)


hat ni lak utk my lebly cik ainbaek ... makasi ain layan aku yg zero nih :)
okey babai ... mmmuah :*

No comments:

Post a Comment