Monday, November 7, 2011

:: ALHAMDULILLAH, WE MADE IT :) ::

Assalamualaikum :)
Entry kali ni, aku nak menceritakan mengenai satu alkisah la tuan2 dan puan sekalian ye. Tapi x la kisah sangat pun. Just wanna share one of my happy moment...

Maka alkisah pun berlangsunglah,
4 Nov 2011, hari Jumaat yakni lagi dua hari nak sambut ghaya EidulAdha, maka, result exam aku untuk Sem 3 pun keluarlah ia.... Aku ngaku la yang exam kali ni sangat la main2 and aku pun sangat beserah dengan result yg aku dapat ni..

Tapi, setelah aku cek, Alhamdulillah, syukur sangat2, aku dapat dekan :) Walaupun kali ni antara nak hidup dengan mati, antara nak jatuh dengan takmau jatuh, antara apa2 la yg boleh diantarakan kan. Alhamdulillah sangat2. So, dekat sini, aku nak amek kesempatan, untuk bagi laluan kepada pesana penaja...

Saya, Nadhirah Nasrudin nak ucap terima kasih banyak2 kat kawan2 rumah yg dh byk bantu masa belajaq, byk marah kalau aku buang masa, membe2 kelas yg sama2 blajaq walaupun sama2 mngntuk kan, paling special, Mummy Daddy aku, Datuk Nasrudin n Datin Nailatul Hasni yg dok byk bg semangat kat aku.. Oklah itu sahaja pesanan penaja.. Terima kasih :)

Layan gambaq jum :)




No comments:

Post a Comment