Thursday, May 26, 2011

One Day Out

Salam.
Harini aku ngn membe2 aku g tgk Nur Kasih...
hahah.
aku punyala dok kata aku anti gila ngn crita tu, last2 aku gak yg p tgk.
bkn pa, ni pun ikut suara majoriti..
kawan2 aku semua nk tgk cita tu so aku pun ikt la,
perancangan awai, aku mau tidoq smpai la crita tu habeh.. haha.
but, sudahnya aku x tidoq pun,
boley la tahan crita dia even kadang2 ada la sikit2 kemenyampahan kan..


Tapikan, ada satu setori mori pasai cita nih.. haha
aku tatau la aku ka yg sound trouble or sound tu yg trouble kan,
ada 1 scene ni, Aidil ckp :: Nur, pasai kejadian di Dubai (Dubai or Mumbai?), dokter ckp ada SHARPENER dlm badan Adam..
bengong kan ada sharpener.. kawan2 aku ckp mebi serpihan kot.. agak2 ada chemistry dak antara SHARPENER ngn SERPIHAN ??

Ok stop about Nur Kasih..
Meh kita beralih ke perihal sahabat aku plak ye :)
masa kami nak balik tu, belaku la kejadian yg plg takkan lupa sampai mati ah..
Mau tau ha ?
Mulanya saya, Ummi, Zum ngn Syu dtg Tepen naik kenderaan awam.. haha
Then, masa nak balik, kami semua sepakat sepadu suara nak naik keta Tinni yg pd masa yg sama pun p Tepen gak.
Actually mmg dh jnji pun nk p ngn depa. Cuma naik ja lain2.
Then, masa nk balik tu, sometine funny happened :)
Bole dak ampa bayangkan,
8 orang, naik keta Kembara ?
hahaha lawak siot.
Siap bukak lagi seat blakang..
Minus 2 org yg sedia maklum dok depan,
tinggai la lg 6.
Memang sotong , udang , sardin kering ah.
Aku, Syu ngn Miza jd pendatang asing sementara sebab kami dok kat bhgian bonet..
hahaaha..
Yg lagi malunya, kami smua x pk panjang, smua pakat nak behimpit masuk dlm keta depan 'audiens'. haha
Punya la pendek akai, depan2 McD Tepen Central tu la kami nk buat lawak pun.
Aku tatau la. Gelak habeh semua yg tgk kami.. hahaha
Siap ada sorg nih, tgk dengan penuh kusyuk !
Nak offer keta dia tapa gak bang oi.. haha
Malu malu malu..
 Tapi malu tu la kenangan weh.. haha.
Haih, aku rasa kan, selama aku dok besahabat ngn semua kawan2 aku nih, byk benda dah aku ngn kwn2 aku buat havoc yg akhirnya memalukan kmi gak.. haha
Seb bek la org x kenai kami..
Tapi, ni la yg nk ungkit pun masa kami dh beranak pinak nnt. :D
Hopefully, keturunan kami semua sihat la drpd gejala2 kami yg kami buat nih..

 Ni la warga pendatang asing yg macam sotong kering tu :)


Overall, tada ! Keluarga sotong kering :)



No comments:

Post a Comment