Tuesday, May 17, 2011

Made In Korea :)

Huu, havoc ja an tajuk entry nih.. Tapi mmg benda alah ni made in KOREA pon.. Cuba teka apakah benda tu ? 
A. baju
B. kerongsang
C. CD
D. keychain




Pilih dulu mana2 hah baru leh baca seterusnya. 




Actually, Miss AinBaek dah belikan aku _______ . :) (isi tempat kosong)
Dia cakap benda tu ada juai kat Matrik dia. Tapi aku x pasti kenapa hari tu semua brand2 Korea ada juai kat matrik dia.. At first, dia kol aku tanya nak dak benda nih. Sebab dia tau aku gila sangat haih ngn KPOP. :) Tapi sayangnya aku ada kelas time tuh, so taleh la nk jawab dia. Hurm..
By the way, Ain still belikan untuk aku as a present :) Sayang dia gila2 :DD


So, sebagai pertukaran, aku pon beli la baju khas untuk Miss AinBaek. Tapi baju tu murah gila nak dibandingkan dengan benda yg dia belikan untuk aku nih.. Sorry ya Ain T__T




Baiklah, sekarang nih, aku bagitau la apa jawapan yg sebenaq benaqnya na.. Jawapannya adalah......... 


SETOKING !!!! :))
HAT POMPUAN TU AKU TAU LA GROUP MEMBE KARA, HAT LAKI TU TALEH DETECT.. 
:p

No comments:

Post a Comment