Saturday, May 7, 2011

Hari ni saya rasa ...

Hari ni saya rasa apa hah ?
hari ni saya rasa gembira + seronok 
awai pagi tadi aku p la sekolah lama aku. yakni skolah Tok Husen Selama Perak Hidup Berbakti .. hoho :) tp x la awai sangat. janji ngn Ummi nak p kui 11, tapi disebabkan hal2 yg xleh aku atasi,(alasan baek punya :)) kul 11.30 baru aku gerak.. ngn Zum.. lama gila aku x jumpa depa semua.. sebenaqnya kat skolah ada Tournament Taekwondo... so kawan2 aku yg Form6 nuh ada la bkak gerai.. manakala kami yg tetamu ni, mai la memeriahkan suasana kedai mereka.. 
Mula2 smpai ja kat sekolah, kami round2 sekolah dulu.. amek feel skolah la katakan. dh lama aku x masuk kawasan sekolah.. dekat 4 taon la jugak.. (pecaya ka x pecaya ? tipu ka x tipu ?) :P 
then, aku, Ummi, Zum n Syir pon berlalulah membuat lawatan rasmi ke setiap gerai.. sebenaqnya nak beli makanan tapi x beli pun.. Then, berenti kat gerai Tira kat hujung skali. kat situ ramai la jugak geng yg aku kenai. Topik ada, Faris ada, Najib ada.. But, dia ?? tadak.. :(   so sad...  at least once, but neva mind lah.. dia ada sebab sendiri kot kenapa tamau mai kan.. Nader dont be sad :)


lepas ja dok menyembang, tiba2 ummi bg idea dia.. dia ajak kami semua buat bbq.. lokasi :: kolam ayaq. waktu :: pagi.. hahah. nak buat malam takut.. heE~ hopefully bbq ni menjadi la.. aku punya la nk sangat jumpa semua membe2 aku kat selama ni.. depa la membe aku dari kecik smpai besaq.. senang kata, depala membe sampai mati !
mintak2 la benda ni menjadi noh... sebab kadang2 selalu x jadi :( nak sangat jumpak depa weh... *penoh harapan nih...





No comments:

Post a Comment